Huisregels Huidsalon Gracieus

Tijdens je bezoek aan mijn salon vraag ik je kennis te nemen van de huisregels.

Hygiëne

Om deze te waarborgen vraag ik je het volgende;

  • Gedoucht en schoon op de behandeling te verschijnen.
  • Voor de pedicure behandelingen een handdoek mee te nemen. Ben je deze vergeten dan zal de praktijk, deze tegen een kleine vergoeding verstrekken.
  • Huisdieren worden niet toegelaten.

Behandeling

  • Je bent zelf verantwoordelijk om alle belangrijke informatie te verstrekken voor een juiste behandeling. ( m.b.t. voorgeschiedenis, verwachtingen, lichamelijke en voetproblemen, contra-indicaties, bijzonderheden, afwijkingen en wijzigingen in deze informatie die van belang zijn voor de behandeling en daarmee direct verband houdende diensten).
  • Als de afgesproken tijd niet voldoende is voor de behandeling zal dit voor of tijdens de behandeling kenbaar worden gemaakt.
  • Om de behandelingen niet te verstoren vragen wij je de mobiele telefoon uit te zetten.
  • Behandelingen die in kuurvorm worden gegeven dienen in een keer te betaald te worden, tenzij anders is overeengekomen.

Betalingen

  • De aankoop van producten en behandelingen kunnen contant of per pin (wijzigt na 31 december) worden betaald.
  • Voor het opmaken en versturen van een (zorg) factuur worden administratiekosten berekend
  • De praktijk is niet verantwoordelijk voor de vergoeding die je terug ontvangt van de Zorgverzekeraar.
  • Afspraken die niet 24 uur vooraf zijn geannuleerd word een bedrag van 25 euro in rekening gebracht.
  • Bent u te laat, dan betaalt u voor de volledige gereserveerde tijd.

Cadeaubon

  • Een cadeaubon kan alleen voor het volledig bedrag worden besteed en is 1 jaar geldig na datum van afgifte.
  • Voor het verzenden van de cadeaubon/producten worden verzendkosten in rekening gebracht.

Ruilen en Garantie

  • Gekochte producten kunnen worden omgeruild voor een ander product, mits ongebruikt en in onbeschadigde verpakking. Indien ruiling niet mogelijk is, ontvangt de cliënt een tegoedbon voor het bedrag.  Er vindt geen geldteruggave plaats.

Klachten

  • Wij streven naar een hoge mate van klanttevredenheid, waarmee wij klachten proberen te voorkomen. Mocht er onverhoopt een klacht ontstaan, da hanteren wij een klachtenprocedure voor een goede afwikkeling.